Dentální hygiena

Drtivá většina lidí chce mít zdravé a krásné zuby. Správnou péčí o Váš chrup dokážete předejít nepříjemným zákrokům u stomatologa a předejít zubnímu kazu, zánětu dásní a „parodontóze", která může vést až ke ztrátě zubů. Krvácení z dásní a nánosy zubního kamene nad a pod dásní znesnadňují zubnímu lékaři kvalitní provedení zubních výplní a protetických náhrad.

Zánět dásní se projevuje otokem, zduřením, zarudnutím dásní a jejich krvácením při čištění zubů, při jídle, nebo dokonce spontánně třeba i v noci při spánku. Neléčený chronický zánět dásní se postupně rozšiřuje na závěsný aparát zubu a na kost. Zánět pokračuje do hloubky a mezi zubem a dásní se objevuje štěrbina tzv. kapsa (parodontální chobot), která může být hluboká až 11mm! Tento prostor umožňuje větší hromadění plaku, bakterií a zubního kamene a při domácí péči ho nejste schopni vyčistit. Zde je nejvyšší čas na profesionální dentální hygienu minimálně invazivním systémem VECTOR. Zubní kámen "schovaný" v parodontálním chobotu bývá navíc podstatně tvrdší než kámen nad dásní a také pevněji lne k povrchu zubu. Postupně se objevuje viklavost zubů.

Pravidelnými návštěvami profesionální dentální hygieny alespoň 2x za rok předcházíte celé řadě komplikací svého zubního zdraví. Dentální hygienistka odstraní již vzniklý zubní kámen a pigmentace, které sami doma sebelepší péčí neodstraníte! Profesionální dentální hygiena u klientů s implantáty je nezbytnou nutností alespoň 2x za rok.

Více na adrese www.dentalni-hygienistka.com

Dentální hygiena nenahrazuje pravidelné preventivní půlroční prohlídky u stomatologa, které jsou hrazeny zdravotními pojišťovnami.

Дървени летви - колчета http://www.emsien3.com/letvi от ЕМСИЕН-3
Дървени талпи http://www.emsien3.com/талпи от ЕМСИЕН-3

SMLUVNÍ PRACOVIŠTĚ POJIŠŤOVEN

vzp      vozp      czpz      ozp logo      zps